Tisdagen den 5/5-09

Hej allihopa!

I dag har det varit riktigt dåligt väder hela dagen och Nova har inte velat vara ute så det har varit in i bussken kissa och bajsa sen springa till porten för hon vill in. Jag har ju haft svårt med hennes mat så jag gav henne torrfoder och majsvälling och då åt hon all mat men efter att jag pratat med Laila så fick jag tipps och råd så nu blir det hårda bud för som Laila säger vem är drottningen?. Nova har busat som aldrig förr och hon har varit i farten mycket i dag, hon gjorde sitt rekord med att vara vaken i ca 3 timmar så när jag la henne så slocknade hon direkt och när Henke kom hem så blev hon överlycklig. De va ut en sväng och jag va till affären med Sandra S så jag fick komma ut lite. Sen vid 19 tiden så kom Jonna förbi en snabbis och hon blev ju helt såld på den lilla vilden. Men visst må jag säga att Nova den rackaren utnyttjade Jonna genom att bita som fan på henne. Jonna har ju svårt att säga ifrån för hon tycker Nova är så liten men det gick bra och efter en liten stund så fick hon lägga sig i sin bur och ha ensamtid. Det va nog det bästa Laila lärt oss för Nova trivs med sin ensamma tid, vi brukar ha gallret uppe så ibland går hon själv in där för att få vara i fred. Nej nu ska jag sova så jag orkad morgondagen med massa bus. Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0