Tisdagen den 28/4-09

Hej alla blogg läsare!

Jag har något underbart att visa er, det är nämligen bilder på våran lilla bebbe Nova. När jag kom hem från jobbet i morse så gick jag och la mig så vaknade jag av ett underbart samtal från våran uppfödare. Hon berättade att vi skulle få Joddricks Unique Anupama som vi kallar för Nova, Laila skulle skicka bilder på henne till kvällen . Jag blev helt eld och lågor så jag blev ju tvungen att ringa Henke och berätta att vi får en helsvart liten bebbe.  Så skickade jag bilden på henne när hon va 5 veckor gammal som Laila har på sin hemsida. Nu längtar vi mer än någonsin för nu har man fått ett litet ansikte så nu är det mer värkligt på något sätt än va det va när vi inte visste vilken av de fyra tikarna som skulle bli vår.Jag kollade lite på NCIS sen kom Laila in på msn så vi började diskutera kloklippning och försäkringar, vi hade ett lovande samtal och så fick jag bilder på Nova. Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar jobba i morgon bitti.

Bilder på våran älskade Nova eller som hon heter Joddricks Unique Anupama!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0