Söndagen den 3/5-09

Hej hej!

I dag har det varit en kanon dag, det började med att Nova gnydde vid 05:45 så då tog vi och gick ut så hon fick kissa och bajsa sen när vi kom in så trodde jag att hon skulle vara busig och vilja vara vaken så jag blandade till hennes mat för det ska ju stå i ca 30 min innan hon kan äta det men icke. Hon tog tag i Älgen och sen gick hon och la sig igen så en timme senare så fick hon mat och så va Henke ute med henne. När hon kom in så fick hon leka lite och sen fick hon egentid i sin bur medans vi gjorde oss klara. Sen va vi ute med henne på baksidan så hon fick springa och leka bäst hon ville, när vi kom in så va hon trött så hon somnade igen. När hon sedan vaknat så fick hon mat igen och så tog Henke ut henne innan vi åkte för att hämta upp Danne och Emma. Sen bar det iväg till Dingtuna för att fira Henkes pappa Ulf. När vi kom dit så kom även Sandra och Micke med dottern Céline, vi fika och snacka massor och där i mellan så va Nova ute på tomten och lekte för fullt. Hon va jätte trött när vi väl kom hem så nu har hon sovit i ca två timmar. Snart dags för mat igen så när hon väl vaknar blir det mat och promenad sen sova för min del…Ha det gött nu!

Bilder från dagen!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0