Onsdagen den 13/5-09

Hej !

I dag har Nova varit i gång ganska mycket, det började med morgonen som va ganska lugn. Jag han med ganska mycket, både tvätta städa lite och fixa med annat här hemma sen närmare eftermiddag så satte hon igång med bus . Vi gick hem till syrran vid 16 tiden och där härjade hon för fullt sen tog vi en promenad till Ankdammen och där va hon i full gång med bus. När vi varit där en stund så Jonathan fick mata änderna så gick vi hem till mamma och där blev hon helt vild efter att hon tagit en liten tupp lur. När kl va närmare 20 så gick vi hemåt men mötte upp Sandra S med dottern Céline och tog oss en cigg i parken utanför mig. Nova fick vara lös och hon sprang omkring som en toker och grävde för fullt i sanden sen sprang hon race på gräsmattan. När vi kom hem tuggade hon lite på benet och sen la hon sig i soffan och sov till kl va 22 då tog vi och gick ut och nu har hon hållit på att ha race i lägenheten med sina leksaker i ca två timmar. Nej nu ska jag lägga henne så jag kan hoppa in i duschen och sen sova, Henke kommer hem snart det ska bli kul att se honom igen. Ha det gött nu!

Dagens bilder!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0