Måndagen den 11/5-09

Va ute med Nova vid halv 6 i morse och det va snabbt kiss och bajs sen springa till porten för hon tyckte inte om vädret. Sen blev det mat och så la hon sig i soffan med mig när vi vaknade igen så tog vi och gick ut igen och då va vädret ännu värre men då fick hon sig lov att vara ute lite mer för hundstackaren behöver ju frisk luft hon kan inte vara inne hela tiden. När vi varit ute i ca 20 min så gick vi in och nu har det varit full fart på henne. Man kan tro att hon aldrig fått leka i hela sitt liv för hon springer fram och tillbaks med bollen i munnen. Ja det är rena rama racet här..ha ha ha.
Jag och Nova åkte hem till Emma och Danne efter att vi tvättat klart, vi kom dit lagom till att Emma skulle göra mat.Nova och Kimi busade sen slocknade Nova till sist . Jag , Nova, Emma och Kimigick till Hemköp vid 20:30 , jag stod utanför med hundarna medans Emma sprang in och handlade sen tackade jag för oss och så gick vi mot bussen men vi hade precis missat den så vi fick vänta en halv timme.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0