Fredagen den 8/5-09

Hej alla glada!

I dag har det varit fullt ös med lillan, hon har busat som fan och sen somnade hon vid 9 tiden sen vakna hon vid 11 och började leka och busa för fullt igen. Somnade om ca 12 och sen sov hon fram till kl 14:30 då tog jag ut henne sen kom Henke och hämtade upp mig för jag skulle till min gamla brukare för han fyller år i dag. Henke och Nova hämtar upp mig vid 17:20 tiden och då åker vi till mamma så hon fick se våran lilla nykomling. När vi varit där en stund så åkte vi hem och käka sen har Henke och Nova varit ute och jag har suttit framför datorn och beställt ett foto album . Nej nu ska jag in och sova för sängen ropar på mig, Nova kastade in handuken för över 2 timmar sedan.

 

Dagens bilder!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0