Torsdagen den 14/5-09

Hej alla glada!

I dag har jag och Henke mest tagit det lugnt, syrran kom förbi i morse och hälsade på sen gick hon vid 10 tiden och då somnade vi. När vi sen vaknade så tog jag ut Nova sen gjorde vi oss klara och åkte ut till våran sommarstuga för mormor va där. När vi varit där en stund så kom mamma för hon skulle hämta mormor och då fikade vi lite sen åkte vi alla hem mot v-ås igen. Jag och Henke åkte hem till Maria för att hämta doft sakerna jag beställt när vi va på ljusparty. Maria och barnen fick träffa Nova och Maria tyckte hon va kanon söt medans barnen va lite rädda för henne. Sen åkte vi hem så Nova fick mat i sig och sen en promenad innan hon började springa om kring som en tok här hemma, efter en stund så slocknade hon och då passade jag och Henke på att mysa lite och nu ska vi äta något och sen slappa framför tv innan det är dags att sova. Ha det bässt!

Bilder från dagen!

Vår sommarstuga

 


Gäststugan

 


Nova och Henke busar för fullt, Nova stormtrivdes!


Hemma hos Maria!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0